O mnie

Piotr Dobrodziej

Piotr Dobrodziej. Dobry rocznik ʼ72. Konsultant ds. badań marketingowych, badacz, socjolog.
Absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW
.

Od blisko 20 lat specjalizuję się w badaniach rynkowych m.in. dla branży wydawniczej i edukacyjnej. Prowadzę własną działalność doradczą pod nazwą dobrebadania.plDo tej pory zrealizowałem ponad 200 projektów badawczych dotyczących różnych obszarów marketingowych (testy i badania produktów, badania satysfakcji klientów, badania marki i wizerunku, badania udziałowe).

Realizowałem badania dla renomowanych  firm wydawniczych: Hachette FLE, Klett, Macmillan Polska, Wydawnictwo Lekarskie PZWL, Oxford University Press, Pearson, Wydawnictwo Naukowe PWN i Wydawnictwo Szkolne PWN. Od roku 2007 należę do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Jestem również autorem Słownika badań marketingowych, rynkowych i społecznych.